Job 20 van 20


Report this listing

Solliciteren



Fulfillment Coordinator


Functie

Fulfillment Coordinator

Een Order Fulfilment Coordinator heeft een uniek takenpakket dat voornamelijk bestaat uit het begeleiden, ondersteunen, controleren en/of verwerken van taken, activiteiten en procedures op basis van een gedegen technische kennis om interne of externe klanten te helpen hun gevraagde product of dienst op een klantvriendelijke en technisch haalbare manier en binnen de gevraagde deadline te leveren en/of te verzenden. Verder is hij of zij ook de contactpersoon voor verschillende supportdivisies binnen Telenet Business en heeft hij of zij een ondersteunende rol ten opzichte van de verschillende verkoopkanalen.
Het aanleren van logische koppelingen tussen onze verschillende IT-systemen is een absolute must om een kwalitatieve dienstverlening te kunnen bieden. Professioneel kunnen communiceren met al onze klanten is van levensbelang.
Resultaatgebieden
- Verzamelen, behandelen en verwerken van opdrachten en bestellingen zodat deze op een technisch haalbare manier de vastgestelde procedure doorlopen.
Voorbereiden, specificeren en opvolgen van opdrachtcomponenten voor interne en externe partijen om de afgesproken afspraken, levertermijnen en SLA's te borgen en/of te realiseren.
- Voorbereiden, specificeren en opvolgen van opdrachtonderdelen voor interne en externe partijen om de afgesproken afspraken, levertermijnen en SLA's te borgen en/of te realiseren.
Continu informeren van de betrokken partijen over de status, kwaliteit en doorstroom van de opdrachten om de samenwerking tussen de afdelingen te optimaliseren.
Het up-to-date houden van de as-built documenten van geleverde diensten.
Verzamelen en rapporteren van procestijden aan interne en externe klanten, CPM en het management om te monitoren of het uitvoeringsproces efficiënt verloopt.

Jouw profiel


Profiel
- Technische telecomkennis: DTV, ISDN, SIP, Internet en IP kennis zijn belangrijke en doorslaggevende factoren. Het vermogen om deze kennis te relateren aan het productportfolio van Telenet Business is een voordeel.
Goede kennis van ondersteunende systemen: Sales force (CRM),TINA, C@fé
Het vermogen om alles te leren over IT-systemen en een analytische geest te ontwikkelen is een must.
Een extraverte persoonlijkheid en een goede communicator (ook telefonisch).
Vermogen om problemen op te lossen en zelfstandig te werken.
Teamspeler.
Klant- en resultaatgericht met oog voor kwaliteit.
Kennis van MS Office
Uitstekende kennis van het Nederlands, goede kennis van het Frans en Engels.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht